Wednesday, May 6, 2009

today in history

hari ni langkahku dan eny dari kelas encik mccalister ke istana kami lebih laju dari biase. langit menangis pilu. aku tau ini rahmat dari Allah tapi tak dpt aku mengelakkan hatiku dari mengeluh resah. 'malam ni mesti sejuk'

bukan gerimis saje yg menyesakkan benakku. padat sungguh jadualku.tak tau mcm mane nak mengharungi hidup 2-3 minggu ini. haishh. aku nekad mau mendisplinkan diri malam ini. no more citer korea yg membuatku aku mengharapkan benda yg sukar digapai. (well, at least satu episode je kuttt..heee.tak dpt menahan)

jadual utk mlm ini:

1.tgk2 esaimen linguistic (oh..keputusanku utk esaimen lepasssss..menghampakan sekali lagi..walau apa pun, Alhamdulillah)
2.carik2 bahan utk microteaching ALIN
3. luangkan masa utk mendekatkan diri dgn Allah setelah lama bercuti. hehe

go sarah go!! tak byk pun nii..boleh buat punyee..Ya Allah..permudahkann

oh..benda yang aku takut diketahui oleh sahabatku sudah pun ketahuan.. aduhaiii... aku mmg tidak pandai merahsiakan apa2 pun dari sahabat baik ku..pnatla jadi bhn gelak..tadah je laaa..haha


p/s- today i am thankful to Allah for keeping my family safe and healthy. oh. not forgetting for giving me good health so that i can do watever i need to do. Alhamdulillah

2 comments:

the dreamer said...

lalala
gd luck mizzshaina!!
berusahalah kamu!
sy juge berterima kasih kpd kamu krn mmberi sy tiru assgnmnt aritu
dgn ini, markah assgnmnt aritu adalh tidak valid sama sekali

hafiz CHouJi said...

Aku rasa kena tambah satu lagi dalam jadual nie. In fact, kena tambah dalam jadual setiap hari: praktis memasak. Ehehe~ X'D

Post a Comment

dari mana nk kemana

FEEDJIT Live Traffic Feed

Islamic Calendar

 

Blog Template by YummyLolly.com